00 DSpace/Manakin Repository

Діяльнісно-практичний критерій краєзнавчої компетентності.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рожі, Інна Георгіївна
dc.date.accessioned 2024-04-22T11:34:51Z
dc.date.available 2024-04-22T11:34:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Рожі І. Г. Діяльнісно-практичний критерій краєзнавчої компетентності. Наука. Освіта. Молодь: мат. ХV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців, м. Умань, 25 трав. 2022 р. у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. Умань: «Візаві», 2022. Ч.2. С. 197–200. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16288
dc.description.abstract У сучасній педагогічній літературі представлено різні підходи до критеріально-оцінного апарату формування компетентності. Запропоновано різні критерії й показники сформованої компетентності здобувачів вищої освіти, серед яких: академічна успішність, міцність засвоєння, уміння виконувати завдання проблемного характеру; теоретичні знання навчальних дисциплін, зміст пізнавальної діяльності, самостійність; операційна діяльність під час виконання творчих робіт, зміна співвідношення між краєзнавчою діяльністю, яку організовує викладач, і виконаною здобувачами вищої освіти в ході дослідницької роботи. uk_UA
dc.publisher Візаві uk_UA
dc.subject Діяльнісно-практичний критерій краєзнавчої компетентності. uk_UA
dc.subject краєзнавча компетентність uk_UA
dc.title Діяльнісно-практичний критерій краєзнавчої компетентності. uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу