dc.contributor.author |
Рожі, Інна Георгіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-22T11:34:51Z |
|
dc.date.available |
2024-04-22T11:34:51Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Рожі І. Г. Діяльнісно-практичний критерій краєзнавчої компетентності. Наука. Освіта. Молодь: мат. ХV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців, м. Умань, 25 трав. 2022 р. у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. Умань: «Візаві», 2022. Ч.2. С. 197–200. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16288 |
|
dc.description.abstract |
У сучасній педагогічній літературі представлено різні підходи до критеріально-оцінного апарату формування компетентності. Запропоновано різні критерії й показники сформованої компетентності здобувачів вищої освіти, серед яких: академічна успішність, міцність засвоєння, уміння виконувати завдання проблемного характеру; теоретичні знання навчальних дисциплін, зміст пізнавальної діяльності, самостійність; операційна діяльність під час виконання творчих робіт, зміна співвідношення між краєзнавчою діяльністю, яку організовує викладач, і виконаною здобувачами вищої освіти в ході дослідницької роботи. |
uk_UA |
dc.publisher |
Візаві |
uk_UA |
dc.subject |
Діяльнісно-практичний критерій краєзнавчої компетентності. |
uk_UA |
dc.subject |
краєзнавча компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Діяльнісно-практичний критерій краєзнавчої компетентності. |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |