dc.contributor.author |
Малярчук, Наталія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-22T13:27:59Z |
|
dc.date.available |
2024-04-22T13:27:59Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-30 |
|
dc.identifier.citation |
Малярчук Н.М. Стратегічні орієнтири розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад. Theoretical Foundations in Economics and Management: collective monograph. Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2022. С. 766-803 |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
979-8-88526-744-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16295 |
|
dc.description |
https://isg-konf.com/uk/theoretical-foundations-in-economics-and-management/ |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У сучасних умовах для успішного просування туристичної дестинації важливим є системний комплексний підхід, інтеграція всіх елементів в єдину систему, активне залучення споживача в процес просування дестинації, постійна комунікація з ним. В якості каналів просування доцільно розглядати: картсистему туристичної дестинації; оф-лайн та он-лайн путівники, системи навігації, інтерактивні мапи, ГІС-системи тощо; офіційний сайт туристичної дестинації (окремо від сайту міста, але з обов’язковим пере направленням на сайт дестинації); веб-сайти та інтернет-проекти учасників туристичного ринку; соціальні мережі; розділи веб-сайтів, мобільні додатки. Використовуючи широкий комплекс маркетингових інструментів для завоювання цільової аудиторії та реалізуючи різні заходи маркетингової програми, можна збільшити туристичні потоки та попит на регіональні/локальні товари і послуги. |
uk_UA |
dc.publisher |
Іnternational Science Group. – Boston |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;658.8:338 |
|
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
громада |
uk_UA |
dc.subject |
підприємництво |
uk_UA |
dc.subject |
стратегії розвитку |
uk_UA |
dc.title |
СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |