00 DSpace/Manakin Repository

Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стеценко, Надія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-04-24T10:30:16Z
dc.date.available 2024-04-24T10:30:16Z
dc.date.issued 2023-09-05
dc.identifier.citation Стеценко Н. М. Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. Перспективи та інновації науки. 2023. № 8(26). С. 305-316. uk_UA
dc.identifier.issn УДК 378.091.2:004.08]:378.011.3-051-027.562(045)
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16312
dc.description DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26)-305-316 uk_UA
dc.description.abstract Інтеграційні процеси сфери освіти в інформаційному суспільстві ставлять нові завдання щодо підготовки та професійного зростання викладача закладу вищої освіти. Сучасний фахівець повинен бути готовим до успішної самореалізації в умовах впровадження сучасних інформаційних технологій, вміти організовувати освітній процес у віртуальному середовищі, брати участь у реалізації різних освітніх та наукових проєктах, бути гнучким та адаптуватись до реалій сучасного інформаційного суспільства. Вимоги до інформатичної грамотності викладача закладені у професійному стандарті, у якому визначені загальні компетентності і серед них «здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології», «здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел» [11]. Ефективним інструментом реалізації вимог відповідно до професійного стандарту викладача та його становлення є хмарні технології, які є сучасними та передовими засобами організації і здійснення освітнього процесу та управління освітніми процесами. Використання хмарних технологій у закладах вищої освіти здійснюється відповідно до педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу: «викладач-студент-студент», «адміністрація-викладач-студент», «адміністрація-викладач-викладач». Хмарні технології також активно використовуються в управлінні закладами освіти, що передбачає створення електронних лабораторних аудиторій, електронних методичних кабінетів, електронних тематичних спільнот тощо. Впровадження хмарних технологій в освітній процес ЗВО дає можливість зробити освіту більш доступною та якісною, займатися самоосвітою, розвивати професійні якості та властивості, оскільки процес навчання можна здійснювати будь-який зручний час, у будь-якому місці, за наявності мультимедійного пристрою та можливості підключення до мережі Інтернет. uk_UA
dc.publisher Громадська організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», uk_UA
dc.subject хмарні технології uk_UA
dc.subject взаємодія uk_UA
dc.subject викладач-студент-студент uk_UA
dc.subject адміністрація-викладач-викладач uk_UA
dc.subject адміністрація-викладач-студент uk_UA
dc.subject освітній процес. uk_UA
dc.title Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. uk_UA
dc.title.alternative Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу