dc.contributor.author |
Стеценко, Надія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-24T10:30:16Z |
|
dc.date.available |
2024-04-24T10:30:16Z |
|
dc.date.issued |
2023-09-05 |
|
dc.identifier.citation |
Стеценко Н. М. Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. Перспективи та інновації науки. 2023. № 8(26). С. 305-316. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
УДК 378.091.2:004.08]:378.011.3-051-027.562(045) |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16312 |
|
dc.description |
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26)-305-316 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Інтеграційні процеси сфери освіти в інформаційному суспільстві ставлять нові завдання щодо підготовки та професійного зростання викладача закладу вищої освіти. Сучасний фахівець повинен бути готовим до успішної самореалізації в умовах впровадження сучасних інформаційних технологій, вміти організовувати освітній процес у віртуальному середовищі, брати участь у реалізації різних освітніх та наукових проєктах, бути гнучким та адаптуватись до реалій сучасного інформаційного суспільства. Вимоги до інформатичної грамотності викладача закладені у професійному стандарті, у якому визначені загальні компетентності і серед них «здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології», «здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел» [11]. Ефективним інструментом реалізації вимог відповідно до професійного стандарту викладача та його становлення є хмарні технології, які є сучасними та передовими засобами організації і здійснення освітнього процесу та управління освітніми процесами. Використання хмарних технологій у закладах вищої освіти здійснюється відповідно до педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу: «викладач-студент-студент», «адміністрація-викладач-студент», «адміністрація-викладач-викладач». Хмарні технології також активно використовуються в управлінні закладами освіти, що передбачає створення електронних лабораторних аудиторій, електронних методичних кабінетів, електронних тематичних спільнот тощо. Впровадження хмарних технологій в освітній процес ЗВО дає можливість зробити освіту більш доступною та якісною, займатися самоосвітою, розвивати професійні якості та властивості, оскільки процес навчання можна здійснювати будь-який зручний час, у будь-якому місці, за наявності мультимедійного пристрою та можливості підключення до мережі Інтернет. |
uk_UA |
dc.publisher |
Громадська організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», |
uk_UA |
dc.subject |
хмарні технології |
uk_UA |
dc.subject |
взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
викладач-студент-студент |
uk_UA |
dc.subject |
адміністрація-викладач-викладач |
uk_UA |
dc.subject |
адміністрація-викладач-студент |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес. |
uk_UA |
dc.title |
Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |