DSpace Repository

Конфліктологічна компетентність як умова успішної професійної діяльності педагога.

Show simple item record

dc.contributor.author Стеценко, Надія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-04-24T10:30:28Z
dc.date.available 2024-04-24T10:30:28Z
dc.date.issued 2023-09-10
dc.identifier.citation Стеценко Н. М. Конфліктологічна компетентність як умова успішної професійної діяльності педагога. Вісник науки та освіти. 2023. № 8(14). С. 792-806. uk_UA
dc.identifier.issn УДК 37.013.2-005.336.2]:159.964.21(045)
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16313
dc.description DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-8(14)-792-806 uk_UA
dc.description.abstract Однією з ключових характеристик педагога є його компетентність, що проявляється в здатності адаптуватися до незвичайних ситуацій, що виникають у процесі його професійної діяльності. В таких моментах педагог має бути готовим до самостійного прийняття рішень, виявляти мобільність, динамічність і конструктивність. Підготовка висококваліфікованих та конкурентоздатних фахівців є головною метою закладів вищої освіти, в першу чергу учителів. Майбутні педагоги повинні бути здатними не лише представити себе належним чином, але й ефективно вирішувати складні конфліктні ситуації, що виникають у різних сферах життя. Таким чином, конфліктологічна компетентність, що становить невід'ємну частину професійно-педагогічної майстерності педагога, набуває особливого значення. Необхідність формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів набуває ще більшої актуальності в умовах широкомасштабної та окупаційної війни з російською федерацією. Окупанти руйнують наші міста та вбивають цивільних жителів. Військова агресія наближає все більшу економічну та культурну кризу, підвищує міжособистісні конфлікти та різкі протистояння, які утворюються у різних сферах життя суспільства. У роботі уточнено понятійно-термінологічний апарат дослідження та розглянуто зміст ключового поняття – «конфліктологічна компетентність», який вказує на здатність фахівця усвідомлювати й аналізувати, а також прогнозувати потенційні конфліктні ситуації, маючи при цьому відповідну систему знань та умінь. Нами визначено основні шляхи удосконалення процесу формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів, визначено умови розв’язання міжособистісних конфліктів майбутньому педагогу та запропоновано завдання для проведення тренінгів, спрямованих на формування конфліктологічної компетентності. uk_UA
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk_UA
dc.subject компетентність педагога uk_UA
dc.subject конфліктологічна компетентність uk_UA
dc.subject конфліктологія uk_UA
dc.subject конфліктні ситуаці uk_UA
dc.subject тренінги uk_UA
dc.subject міжособистісні взаємовідносини uk_UA
dc.title Конфліктологічна компетентність як умова успішної професійної діяльності педагога. uk_UA
dc.title.alternative Конфліктологічна компетентність як умова успішної професійної діяльності педагога. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account