Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | |
dc.contributor.author | Паращук, Сергій Вікторович | |
dc.date.accessioned | 2024-04-24T10:31:11Z | |
dc.date.available | 2024-04-24T10:31:11Z | |
dc.date.issued | 2023-11-23 | |
dc.identifier.citation | Стеценко Надія, Паращук Сергій. Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика [Електронний ресурс] : збірник матеріалів ХІV Всеукраїнської науково-практичної. онлайн-конференції. (м. Умань, 23 листопада 2023 р.) / Умань, 2023. С. 148 - 152. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16317 | |
dc.description.abstract | Реформування системи освіти в Україні на засадах демократизації та гуманізації, доступності якісної освіти для кожного члена суспільства, зумовило посилену увагу до дітей з особливими потребами. Ефективність реалізації реформ в освітній системі значною мірою залежить від управлінських компетенцій керівників, зокрема, інклюзивної компетентності. На важливість формування інклюзивної компетентності керівників освітніх закладів вказує професійний стандарт «Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти», в якому зазначено, що однією із трудових функцій керівника є «…забезпечення інклюзивного освітнього середовища, здатність до організації забезпечення інклюзивного навчання, психолого-педагогічного супроводу учнів із особливими потребами» | uk_UA |
dc.publisher | Електронне видання | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна компетентність | uk_UA |
dc.subject | аспекти інклюзивної компетентності | uk_UA |
dc.subject | керівник закладу освіти | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна компетентність керівників | uk_UA |
dc.title | Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |