dc.contributor.author |
Стеценко, Надія Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Паращук, Сергій Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-24T10:31:11Z |
|
dc.date.available |
2024-04-24T10:31:11Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-23 |
|
dc.identifier.citation |
Стеценко Надія, Паращук Сергій. Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика [Електронний ресурс] : збірник матеріалів ХІV Всеукраїнської науково-практичної. онлайн-конференції. (м. Умань, 23 листопада 2023 р.) / Умань, 2023. С. 148 - 152. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16317 |
|
dc.description.abstract |
Реформування системи освіти в Україні на засадах демократизації та гуманізації, доступності якісної освіти для кожного члена суспільства, зумовило посилену увагу до дітей з особливими потребами. Ефективність реалізації реформ в освітній системі значною мірою залежить від управлінських компетенцій керівників, зокрема, інклюзивної компетентності. На важливість формування інклюзивної компетентності керівників освітніх закладів вказує професійний стандарт «Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти», в якому зазначено, що однією із трудових функцій керівника є «…забезпечення інклюзивного освітнього середовища, здатність до організації забезпечення інклюзивного навчання, психолого-педагогічного супроводу учнів із особливими потребами» |
uk_UA |
dc.publisher |
Електронне видання |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
аспекти інклюзивної компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
керівник закладу освіти |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна компетентність керівників |
uk_UA |
dc.title |
Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |