00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг у фармації : навч.–метод. посіб.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарматюк, Олена Валентинівна
dc.contributor.author Подзігун, Світлана Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-04-25T07:03:07Z
dc.date.available 2024-04-25T07:03:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Маркетинг у фармації : навч.–метод. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини : О. Г. Чирва, С. М. Подзігун, О. В. Гарматюк. Умань : Візаві, 2020. 206 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16345
dc.description.abstract У посібнику висвітлений навчальний матеріал, який забезпечує вивчення теоретичних основ та опанування навичок практичної роботи у сфері фармацевтичного маркетингу. Розглянуто сутність й характеристика особливостей та концепцій фармацевтичного маркетингу. Посібник містить методичні вказівки для вивчення тем дисципліни, дискусійні питання, питання для самоконтролю, перелік рекомендованої літератури, інформаційний матеріал та приклади тестових завдань для самоконтролю. Навчальний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначений для студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, маркетологів, та тих практичних працівників, чия діяльність пов’язана з маркетингом фармації. uk_UA
dc.publisher Візаві uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject фармація uk_UA
dc.subject фармацевтичне підприємство uk_UA
dc.subject маркетингове планування uk_UA
dc.title Маркетинг у фармації : навч.–метод. посіб. uk_UA
dc.title.alternative Маркетинг у фармації : навч.–метод. посіб. uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу