DSpace Repository

Інноваційні педагогічні технології у вищій освіті в умовах трансформації освітнього середовища.

Show simple item record

dc.contributor.author Коробань Оксана Валеріївна
dc.date.accessioned 2024-04-25T08:27:18Z
dc.date.available 2024-04-25T08:27:18Z
dc.date.issued 2023-12-15
dc.identifier.citation Коробань О. Інноваційні педагогічні технології у вищій освіті в умовах трансформації освітнього середовища. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2023. Вип. 4. С60 – 69. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-4906
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16369
dc.description URL: http://znp.udpu.edu.ua/issue/view/17329 uk_UA
dc.description.abstract У статті подано огляд сучасного стану вищої освіти, викликів, з якими стикаються традиційні методи навчання, а також способів вирішення цих проблем за допомогою інноваційних педагогічних технологій. Метою статті є визначення ролі інноваційних педагогічних технологій у вищій освіті в умовах трансформації освітнього середовища для підвищення ефективності навчання. Акцентовано увагу на важливості адаптації до мінливого освітнього середовища та використання інноваційних педагогічних технологій для підвищення якості викладання та навчання. Наведені конкретні приклади інноваційних педагогічних технологій та їх переваги і недоліки у вищій освіті, а також рекомендації щодо подальших досліджень і впровадження. Загалом стаття надає комплексний аналіз інноваційних педагогічних технологій у вищій освіті, їх переваги, проблеми та міркування, а також реальні приклади їх успішного впровадження і рекомендації щодо подальших досліджень. uk_UA
dc.publisher ВПЦ: "ВІЗАВІ" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 378.147.227;
dc.subject інноваційні педагогічні технології uk_UA
dc.subject освітнье середовище uk_UA
dc.subject електронне навчання uk_UA
dc.subject змішане навчання uk_UA
dc.title Інноваційні педагогічні технології у вищій освіті в умовах трансформації освітнього середовища. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account