00 DSpace/Manakin Repository

Подієвий туризм як засіб просування туристичних дестинацій.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барвінок, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-04-25T08:35:51Z
dc.date.available 2024-04-25T08:35:51Z
dc.date.issued 2023-03-30
dc.identifier.citation Барвінок Н. В. Подієвий туризм як засіб просування туристичних дестинацій. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Частина 2. м. Полтава, 30 – 31 травня 2023 р. Полтава, 2023. С. 566-568. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16375
dc.description.abstract До головних тенденцій розвитку туризму у сучасному світі належить направленість на задоволення різнобічних потреб туристів, задля захоплення якомога більшого ринку туристичних послуг. Політика просування привабливості туристичних дестинацій, крім базових засобів комунікації, все частіше включає інтегровані маркетингові комунікації, до яких належить і подієвий маркетинг. Перевагою подієвого маркетингу є те, що організація та проведення різноманітних заходів та свят працює як іміджоутворюючий чинник території та приваблює більшу кількість туристів до відвідування туристичних дестинацій. uk_UA
dc.publisher Полтава uk_UA
dc.subject Подієвий туризм uk_UA
dc.subject просування uk_UA
dc.subject туристична дестинація uk_UA
dc.title Подієвий туризм як засіб просування туристичних дестинацій. uk_UA
dc.title.alternative Подієвий туризм як засіб просування туристичних дестинацій. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу