DSpace Repository

Адаптаційні стратегії підприємств туристичного бізнесу в умовах кризи спричиненої глобальними безпековими факторами

Show simple item record

dc.contributor.author Барвінок, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-04-25T08:36:42Z
dc.date.available 2024-04-25T08:36:42Z
dc.date.issued 2023-05-28
dc.identifier.citation Барвінок Н. В. Адаптаційні стратегії підприємств туристичного бізнесу в умовах кризи спричиненої глобальними безпековими факторами. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу територіальних громад: матеріали ІІ Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Гайворон, 26-28 трав. 2023 р.). Умань: Візаві, 2023. С. 24-29. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16378
dc.description.abstract Зважаючи на події у світі, а особливо Україні, та виникнення кризових ситуацій спричинених глобальними безпековими факторами, діяльність підприємств туристичного бізнесу має ґрунтуватись на адаптаційних стратегіях, що передбачають пристосування підприємств під зовнішні та внутрішні негативні умови. Також, важливе місце займає використання кризових ситуацій з ціллю підвищення своєї конкурентоспроможності та збільшення туристичних потоків. uk_UA
dc.publisher Умань: Візаві uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;УДК 338.484
dc.subject Адаптаційні стратегії uk_UA
dc.subject безпекові фактори uk_UA
dc.subject кадрова стратегія uk_UA
dc.subject стратегія клієнтоорієнтованості uk_UA
dc.subject івент-стратегія uk_UA
dc.subject стратегія управління безпекою uk_UA
dc.title Адаптаційні стратегії підприємств туристичного бізнесу в умовах кризи спричиненої глобальними безпековими факторами uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account