dc.contributor.author |
Барвінок, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-25T08:41:37Z |
|
dc.date.available |
2024-04-25T08:41:37Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-31 |
|
dc.identifier.citation |
Барвінок, Н. ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ. Економічні горизонти. 2023. (4(26), 117–124. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2616-5236 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16388 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.292676 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою даної статті є дослідження особливостей проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі, що в умовах сьогодення дозволить підприємствам туристичного бізнесу бути більш гнучким, вистояти та продовжувати розвиватись у кризових ситуаціях. У статті розглянуто проєктний менеджмент як важливу складову управління в туризмі. Досліджено значення проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі. Охарактеризовано значення проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі, як важливого напряму у підвищенні конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Розглянуто основних аспектів управління маркетинговими проєктами на підприємствах туристичного бізнесу. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ: "ВІЗАВІ" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.292676 |
|
dc.subject |
проєкт |
uk_UA |
dc.subject |
управління проєктами |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові проєкти |
uk_UA |
dc.subject |
проєкти в туризм |
uk_UA |
dc.subject |
проєктний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
туристичне підприємств |
uk_UA |
dc.subject |
управління проєктами в туризмі |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг в туризмі |
uk_UA |
dc.title |
ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |