00 DSpace/Manakin Repository

ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барвінок, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-04-25T08:41:37Z
dc.date.available 2024-04-25T08:41:37Z
dc.date.issued 2023-12-31
dc.identifier.citation Барвінок, Н. ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ. Економічні горизонти. 2023. (4(26), 117–124. uk_UA
dc.identifier.issn 2616-5236
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16388
dc.description https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.292676 uk_UA
dc.description.abstract Метою даної статті є дослідження особливостей проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі, що в умовах сьогодення дозволить підприємствам туристичного бізнесу бути більш гнучким, вистояти та продовжувати розвиватись у кризових ситуаціях. У статті розглянуто проєктний менеджмент як важливу складову управління в туризмі. Досліджено значення проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі. Охарактеризовано значення проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі, як важливого напряму у підвищенні конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Розглянуто основних аспектів управління маркетинговими проєктами на підприємствах туристичного бізнесу. uk_UA
dc.publisher ВПЦ: "ВІЗАВІ" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.292676
dc.subject проєкт uk_UA
dc.subject управління проєктами uk_UA
dc.subject маркетингові проєкти uk_UA
dc.subject проєкти в туризм uk_UA
dc.subject проєктний підхід uk_UA
dc.subject туристичне підприємств uk_UA
dc.subject управління проєктами в туризмі uk_UA
dc.subject маркетинг в туризмі uk_UA
dc.title ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ uk_UA
dc.title.alternative ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу