dc.description.abstract |
У публікації доводиться твердження: вокальна імпровізація є вільним енергетичним виходом накопичених знань, досвіду, умінь та навичок. З огляду на те, що вказана дія супроводжується емоційним підйомом, основним принципом формування креативного потенціалу являється трансформація когнітивного змісту в емоційний. Саме емоційні реакції й стани вокального виконавця являється базовою формою розуміння вокальним виконавцем власної індивідуальної сутності. Емоційна реакція являється безпомилковим індикатором, що вказує на справжнє ставлення особи до подій, які відбуваються. Вокальна імпровізація передбачає залучення учнів-вокалістів до комбінацій співу і вправ на віщання. Уміння вокально імпровізувати має забезпечити стабільність самопочуття у виконавській діяльності, а також у ході концертного виступу. Завданнями вокальної імпровізації є гнучке реагування на несподівані ситуації, швидке розв’язання проблеми під час вокального виконання, збереження емоційного й креативного настрою у ході виступу. Імпровізація передбачає наявність розвиненої уяви, що має дозволити формувати фантастичні сюжети й відображати події минулого досвіду. |
uk_UA |