dc.contributor.author |
Черніченко, Людмила Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-26T08:17:47Z |
|
dc.date.available |
2024-04-26T08:17:47Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Черніченко Л. Характеристика та аналіз порушень мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. Освіта. Інноватика. Практика, 2023. Том 11, № 3. С. 47-51. DOI: 10.31110/2616-650X-vol11i3- 007 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16420 |
|
dc.description |
https://repository.sspu.edu.ua/bitstream/123456789/13272/1/Chernichenko.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена характеристиці та аналізу порушень мовленнєвого розвитку у дітей раннього віку. У кожній країні є діти з важкими порушеннями мовлення, якi потребують особливих умов навчання та виховання. На сьогоднi дуже актуальними є питання надання кваліфікованої корекційно-розвиткової допомоги таким дiтям. Розлади мовленнєвого розвитку знаходяться на вивченні у багатьох спеціальностей. Мовленнєва функція є основною та ключовою для розвитку мислення та інтелекту дитини, тому порушення формування мовлення неминуче тягне за собою відставання у розвитку інтелекту, мислення, порушення спілкування та соціалізації, виникнення поведінкових порушень. Порушення мовленнєвого розвитку можуть бути спричинені різноманітними захворюваннями, які зустрічаються в загальній педіатричній практиці. Одними із таких причин можуть бути порушення артикуляційного апарату, хронічні отити, що призводять до порушення слуху, епілепсія та епілептичні енцефалопатії, ДЦП та багато інших захворювань. У статті висвітлено проблематику, що в даний час логопеди – практики відчувають недостатність розроблених ефективних методик щодо подолання мовленнєвих порушень у дітей раннього віку. У зв'язку з цим необхідно вивчати розлади експресивного та імпресивного мовлення, які охоплюють всі сфери особистості дитини. У спеціальній педагогіці йде активний пошук найбільш оптимальних форм організації освітнього та корекційного-розвиткового середовища для цієї категорії дітей. У огляді наукової літератури проведено аналіз даних, що стосуються розладів мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. Автор аналізує особливості міжнародних та вітчизняних класифікацій порушень розвитку мовлення в ранньому віці, найбільш часто зустрічаються клінічні варіанти цієї патології. Паралельно розглядається етіологія затримок розвитку мовлення в залежності від їх захворювання. |
uk_UA |
dc.publisher |
Освіта. Інноватика. Практика |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні методики |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєві розлади |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
порушення мовленнєвого розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
діти раннього віку |
uk_UA |
dc.title |
Характеристика порушення мовленнєвого розвитку дітей раннього віку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Характеристика порушення мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |