Abstract:
У навчально-методичному посібнику детально представлений діагностичний та методичний матеріал для використання в практиці дитячих закладів різного профілю, які займаються питаннями психолого-педагогічного вивчення дітей раннього віку з мовленнєвими порушеннями. Запропонований матеріал дозволяє визначити рівень мовленнєвого розвитку дитини раннього віку, виявити відхилення у мовленнєвому розвитку, позначити напрямки логопедичної роботи. Навчально-методичний посібник адресований здобувачам вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 016 Спеціальна освіта. Матеріали навчально-методичного посібника можуть знайти застосування у навчальному процесі відповідної професійної перепідготовки та курсів підвищення кваліфікації, представляти інтерес для вихователів та логопедів, а також можуть бути корисні батькам та всім тим, хто стикався з проблемами мовленнєвих розладів та їх корекції у дітей.