dc.contributor.author |
Залізняк, Алла Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-26T08:43:40Z |
|
dc.date.available |
2024-04-26T08:43:40Z |
|
dc.date.issued |
2023-09-27 |
|
dc.identifier.citation |
Залізняк А. М. Співпраця вихователів з батьками у формуванні мовленнєвої особистості дошкільника. Актуальні проблеми гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка: Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 64. Том 1. С. 362-367. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16429 |
|
dc.description |
http://www.aphn-journal.in.ua/archive/64_2023/part_1/64-1_2023.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті предметом розгляду є співпраця вихователів з батьками у формуванні мовленнєвої особистості дошкільника. Метою статті є дослідження сутності поняття «мовленнєва особистість» та педагогічної співпраці вихователів закладів дошкільної освіти з батьками дошкільників. Виокремлено три етапи, що сприяють формуванню сучасної людини як особистості. Зазначено, що кожному етапі розвитку людини вагому роль відіграє мова, яка виступає як засіб навчання і виховання людини, введення її у процес суспільного розвитку. Звернено увагу на те, що мовлення людини розвивається в ході мовленнєвої діяльності. Кожний із видів мовленнєвої діяльності має важливе значення для формування людини як мовленнєвої особистості. |
uk_UA |
dc.publisher |
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка: Видавничий дім «Гельветика», 2023. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;373.2.064.1:[373.2.016:81](045) |
|
dc.subject |
співпраця |
uk_UA |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
вихователі |
uk_UA |
dc.subject |
батьки |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєва особистість |
uk_UA |
dc.title |
СПІВПРАЦЯ ВИХОВАТЕЛІВ З БАТЬКАМИ У ФОРМУВАННІ МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |