dc.contributor.author |
Нагайчук, Олена Валеріївна |
|
dc.contributor.author |
Шиба, Альона Василівна |
|
dc.contributor.author |
Ступеньков, Сергій Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-26T10:38:46Z |
|
dc.date.available |
2024-04-26T10:38:46Z |
|
dc.date.issued |
2023-04 |
|
dc.identifier.citation |
Нагайчук О.В., Шиба А.В., Ступеньков С.О. «Сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану». Академічні візії, вип. 18, Квітень 2023 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16446 |
|
dc.description.abstract |
Статтю присвячено питанням інновацій в освітньому процесі вітчизняних закладів вищої освіти під час воєнного стану. У дослідженні аналізуються сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану. Зазначено, що освітні інновації завжди є тією рушійною силою, яка спрямовує систему освіти на розвиток, поєднує швидкі цивілізаційні та соціальні зміни з традиційною освітньою усталеністю на діалектичному рівні. Розглянуто низку інноваційних освітніх напрямів, серед яких: мобільне навчання та мобільні програми; мікронавчання; інклюзивне картографування; інтерактивні відео; доповнена реальність. Встановлено, що поєднання традицій та інновацій є основним трендом сучасної освіти. Водночас освітні інновації, що базуються на провідних світових трендах, мають відповідати пріоритетам освітньої політики держави. |
uk_UA |
dc.publisher |
Академічні візії |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
освітні послуги |
uk_UA |
dc.subject |
освітні технології, інновації |
uk_UA |
dc.subject |
інновації в освітньому процесі |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |