Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нагайчук, Олена Валеріївна | |
dc.contributor.author | Шиба, Альона Василівна | |
dc.contributor.author | Ступеньков, Сергій Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2024-04-26T10:38:46Z | |
dc.date.available | 2024-04-26T10:38:46Z | |
dc.date.issued | 2023-04 | |
dc.identifier.citation | Нагайчук О.В., Шиба А.В., Ступеньков С.О. «Сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану». Академічні візії, вип. 18, Квітень 2023 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16446 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено питанням інновацій в освітньому процесі вітчизняних закладів вищої освіти під час воєнного стану. У дослідженні аналізуються сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану. Зазначено, що освітні інновації завжди є тією рушійною силою, яка спрямовує систему освіти на розвиток, поєднує швидкі цивілізаційні та соціальні зміни з традиційною освітньою усталеністю на діалектичному рівні. Розглянуто низку інноваційних освітніх напрямів, серед яких: мобільне навчання та мобільні програми; мікронавчання; інклюзивне картографування; інтерактивні відео; доповнена реальність. Встановлено, що поєднання традицій та інновацій є основним трендом сучасної освіти. Водночас освітні інновації, що базуються на провідних світових трендах, мають відповідати пріоритетам освітньої політики держави. | uk_UA |
dc.publisher | Академічні візії | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | освітні послуги | uk_UA |
dc.subject | освітні технології, інновації | uk_UA |
dc.subject | інновації в освітньому процесі | uk_UA |
dc.title | Сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |