DSpace Repository

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕФОРМ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ: АНАЛІЗ ДОСЯГНЕНЬ І ВИКЛИКІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Нагайчук, Олена Валеріївна
dc.contributor.author Шовкова, Анна Олександрівна
dc.contributor.author Яжук, Дмитро Вікторович
dc.date.accessioned 2024-04-26T11:30:40Z
dc.date.available 2024-04-26T11:30:40Z
dc.date.issued 2023-11
dc.identifier.citation Шовкова А.О., Нагайчук О.В., Яжук Д.В. Оцінка ефективності реформ у професійній освіті України: аналіз досягнень і викликів. Перспективи та інновації науки № 15(33). 2023. С. 565-579. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16453
dc.description.abstract Дослідження націлене на вивчення й оцінку реформ професійної освіти в Україні з метою визначення їхнього впливу на її якість і рівень адаптації до вимог сучасного ринку праці. З початком постановки проблеми стану професійної освіти в країні в статті розглядаються введені інновації, як-от створення навчально-практичних центрів, зміни в законодавстві й міжнародні ініціативи. Аналіз охоплює детальний розгляд досягнень, як-от випуск нових підручників і підвищення кваліфікації вчителів за допомогою участі в тренінгах. Водночас дослідження висвітлює актуальні виклики, які можуть поставати в контексті змін, і потребу їхнього вирішення для створення динамічного ринку праці. Розглядаються комплексні реформи, впроваджені в системі професійної освіти України з 2020 року, та їхній важливий вплив на стан підготовки фахівців. Аналіз стратегічних змін детально розкриває важливість підписання Концепції Державної цільової соціальної програми розвитку професійної освіти на 2022-2027 роки та її впровадження з метою створення умов для якісної підготовки кадрів. Особливо увага зосереджується на фінансовій угоді між Україною та Європейським інвестиційним банком, яка передбачає виділення коштів на створення Центрів професійної досконалості. Розглядаються зміни розміру стипендій і реструктуризація професійної освіти з огляду на сучасні вимоги пріоритети. В статті аналізується зміст відновлення щорічної відпустки для педагогічних працівників і створення Ради з питань розвитку професійної освіти як консультативно-дорадчого органу. Вивчається також вплив заснування навчально-практичних центрів і проведення комунікаційних кампаній. Додатково розглядаються зміни порядку визнання професійних кваліфікацій, участь України в міжнародних програмах, а також визначено рівень задоволення освітніми послугами за допомогою дослідження, в якому брали участь тисячі учнів закладів професійної освіти. Підкреслюється важливість проведених змін для забезпечення конкурентоспроможності національної робочої сили в умовах глобальних викликів. uk_UA
dc.publisher Педагогіка та інновації науки uk_UA
dc.subject професійна освіта uk_UA
dc.subject реформування uk_UA
dc.subject поточні виклики uk_UA
dc.subject досягнення, оцінка uk_UA
dc.title ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕФОРМ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ: АНАЛІЗ ДОСЯГНЕНЬ І ВИКЛИКІВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account