Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Малишевська, Ірина Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Черніченко, Людмила Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Калиновська, Ірина Сергіївна | |
dc.contributor.author | Слатвінська, Анна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-28T17:47:25Z | |
dc.date.available | 2024-04-28T17:47:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти : кол. моногр. Т. 3 / [І. А. Малишевська, Л. А. Черніченко, І. С. Калиновська [та ін.] ; за заг. ред. І. А. Малишевської ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Каф. спец. та інклюзивної освіти. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2023. 257 с. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978-966-304-496-5 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16492 | |
dc.description.abstract | У колективній монографії надається дослідження зарубіжного досвіду підготовки педагогічних фахівців до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти; прорводиться аналіз теоретичних основ підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти; проводиться діагностика готовності майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти; надаються теоретичні основи підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти. Рекомендовано для вчителів-логопедів, вчителів-реабілітологів, психологів закладів освіти, директорів інклюзивно-ресурсних центів, здобувачів вищої освіти | uk_UA |
dc.publisher | «Сочінський М. М.» | uk_UA |
dc.subject | інноваційна діяльность логопедів | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | учитель-реабілітолог | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |