dc.contributor.author |
Малишевська, Ірина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Черніченко, Людмила Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Калиновська, Ірина Сергіївна |
|
dc.contributor.author |
Слатвінська, Анна Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-28T17:47:25Z |
|
dc.date.available |
2024-04-28T17:47:25Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти : кол. моногр. Т. 3 / [І. А. Малишевська, Л. А. Черніченко, І. С. Калиновська [та ін.] ; за заг. ред. І. А. Малишевської ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Каф. спец. та інклюзивної освіти. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2023. 257 с. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
978-966-304-496-5 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16492 |
|
dc.description.abstract |
У колективній монографії надається дослідження зарубіжного досвіду підготовки педагогічних фахівців до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти; прорводиться аналіз теоретичних основ підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти; проводиться діагностика готовності майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти; надаються теоретичні основи підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти. Рекомендовано для вчителів-логопедів, вчителів-реабілітологів, психологів закладів освіти, директорів інклюзивно-ресурсних центів, здобувачів вищої освіти |
uk_UA |
dc.publisher |
«Сочінський М. М.» |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна діяльность логопедів |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
учитель-реабілітолог |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |