DSpace Repository

Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Малишевська, Ірина Анатоліївна
dc.contributor.author Черніченко, Людмила Анатоліївна
dc.contributor.author Калиновська, Ірина Сергіївна
dc.contributor.author Слатвінська, Анна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-04-28T17:47:25Z
dc.date.available 2024-04-28T17:47:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти : кол. моногр. Т. 3 / [І. А. Малишевська, Л. А. Черніченко, І. С. Калиновська [та ін.] ; за заг. ред. І. А. Малишевської ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Каф. спец. та інклюзивної освіти. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2023. 257 с. uk_UA
dc.identifier.issn 978-966-304-496-5
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16492
dc.description.abstract У колективній монографії надається дослідження зарубіжного досвіду підготовки педагогічних фахівців до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти; прорводиться аналіз теоретичних основ підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти; проводиться діагностика готовності майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти; надаються теоретичні основи підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти. Рекомендовано для вчителів-логопедів, вчителів-реабілітологів, психологів закладів освіти, директорів інклюзивно-ресурсних центів, здобувачів вищої освіти uk_UA
dc.publisher «Сочінський М. М.» uk_UA
dc.subject інноваційна діяльность логопедів uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject учитель-реабілітолог uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account