DSpace Repository

Етапи логопедичної роботи з дітьми із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації

Show simple item record

dc.contributor.author Хрипун, Дар'я Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-04-28T17:48:05Z
dc.date.available 2024-04-28T17:48:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Хрипун Д. Етапи логопедичної роботи з дітьми із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2023. Вип. 66, том 3. С. 242-246 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16494
dc.description http://www.aphn-journal.in.ua/archive/66_2023/part_3/35.pdf uk_UA
dc.description.abstract У положеннях наукової статті розглядається проблема мовленнєвого розвитку дітей із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації. Наголошено, що перспективна категорія кандидатів на кохлеарну імплантацію – діти раннього віку. Актуалізується питання створення продуктивного мовного середовища, необхідних умов для успішного мовленнєвого розвитку дітей. Особлива увага приділяється логопедичному спрямуванню у загальній системі реабілітації дітей після кохлеарної імплантації. У положеннях наукової статті зазначено основні умови успішності процесу мовленнєвого розвитку осіб із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації: У дослідженні обґрунтовується необхідність своєчасного надання логопедичної допомоги дітям, які перенесли імплантацію. Звернено увагу, що реабілітаційний процес тривалий і йде по етапах розвитку мовлення дітей з нормо типовим розвитком. Зазначено, що логопедичний аспект роботи з дітьми, імплантованими в ранньому віці, а також з дітьми дошкільного віку, а тим більше з дітьми шкільного віку недостатньо розроблений та висвітлений у науково-методичних дослідженнях. Визначено, що для досягнення хороших результатів реабілітації дітей після кохлеарної імплантації, необхідно забезпечити спільну роботу сурдопедагога та логопеда. В аспекті логопедичної роботи з усіма компонентами мовленнєвої системи розкриваються методичні питання навчання дітей слуханню. Зазначено особливості, які слід враховувати при плануванні та проведені корекційної робота з дітьми з кохлеарними імплантами. У статті детально охарактеризовано етапи логопедичній роботі з дітьми після кохлеарної імплантації із зазначенням. Зазначено, що на початковому етапі слід приділити увагу розвитку правильного дихання, контролювати положення органів артикуляції. Визначено, що важливим завдання на основному етапі є розвиток слухового контролю власного мовлення та формування слухомоторних координацій uk_UA
dc.publisher Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка uk_UA
dc.subject Кохлеарна імплантація uk_UA
dc.subject порушеня слуху uk_UA
dc.subject корекційно-розвиткова робота uk_UA
dc.subject звуконаслідування uk_UA
dc.subject слухове сприймання uk_UA
dc.subject зв’язне мовлення uk_UA
dc.title Етапи логопедичної роботи з дітьми із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account