00 DSpace/Manakin Repository

ВИХОВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У ПОЗААУДИТОРНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук Лариса Василівна, Ткачук Мирослава Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-04-28T18:00:15Z
dc.date.available 2024-04-28T18:00:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ткачук Л., Ткачук М. Виховання гуманістичних цінностей студентської молоді у позааудиторній діяльності. Věda a perspektivy, Praha, Česká republika. 2022. № 9(16). С.219–231 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16497
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2508/2512 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито сутність основних концептуальних положень щодо виховання гуманістичних цінностей студентства як особливої категорії молоді. Визначені провідні гуманістичні цінності, які властиві професії педагога: альтруїзм, емпатія, доброта, милосердя, відповідальність, працелюбність, обов’язок. Вихованість гуманістичних цінностей студентської молоді розглядається як результат цілеспрямованого і систематично здійснюваного процесу виховання у студентів особистісного утворення, яке характеризується наявністю гуманістичного світогляду; устремлінням до дотримання у повсякденному житті наявних у суспільстві моральних норм і правил; здатністю до переживання гуманних почуттів; готовністю до здійснення гуманного вчинку, проявами відчуття задоволення від діяльності на засадах гуманізму і духовності. Обґрунтовано шляхи виховання гуманістичних цінностей у студентів закладів вищої освіти в позааудиторній діяльності. Поглиблення і розширення знань студентів щодо гуманістичних цінностей забезпечувалося низкою тренінгових занять, бесід за круглим столом, диспутів, дискусій, годин «відкритих питань», прес-конференцій, конкурсів коментарів, ток-шоу. Цілеспрямована позитивна мотивація та стимулювання студентів на необхідність виховання гуманістичних цінностей реалізувалась у формі тренінгів спілкування і була спрямована на набуття студентами високої комунікативної культури, яка регулює всю систему ставлення людини до навколишнього світу. Систематичне і планомірне залучення студентів до різних видів позаудиторної діяльності гуманістичного спрямування здійснювалося шляхом органічного поєднання індивідуальних, групових та колективних форм волонтерської діяльності, у трьох напрямках: надання фізичної допомоги; надання матеріальної допомоги; просвітницька діяльність. uk_UA
dc.publisher Praha, Česká republika uk_UA
dc.subject цінності uk_UA
dc.subject гуманістичні цінності uk_UA
dc.subject альтруїзм uk_UA
dc.subject емпатія uk_UA
dc.subject доброта uk_UA
dc.subject милосердя uk_UA
dc.subject відповідальність uk_UA
dc.subject працелюбність uk_UA
dc.subject студентська молодь uk_UA
dc.subject позааудиторна діяльність uk_UA
dc.title ВИХОВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У ПОЗААУДИТОРНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу