Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткачук Лариса Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-28T18:00:31Z | |
dc.date.available | 2024-04-28T18:00:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ткачук Л.В. Історичний аспект становлення і розвитку педагогіки партнерства. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2 (6) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань: Візаві, 2021. С. 193–201 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16498 | |
dc.description | http://ppsh.udpu.edu.ua/issue/view/14882 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті на основі ретроспективного аналізу прогресивних філософсько-педагогічних ідей здійснено періодизацію становлення і розвитку педагогіки партнерства як гуманістичної традиції. Виділено два періоди: підготовчий і період повноцінної її розробки. Представлено історичний шлях педагогіки партнерства: від розрізнених думок та ідей античних філософів, педагогів, представників гуманістичної педагогічної думки – до виникнення наукових концепцій та теорій педагогіки співробітництва, які надалі лягли в основу розробки теорії педагогіки партнерства | uk_UA |
dc.publisher | Умань: Візаві | uk_UA |
dc.subject | педагогіка партнерства | uk_UA |
dc.subject | педагогіка співробітництва | uk_UA |
dc.subject | філософська думка | uk_UA |
dc.subject | гуманізм | uk_UA |
dc.subject | педагоги-новатори | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | періодизація | uk_UA |
dc.subject | становлення і розвиток | uk_UA |
dc.subject | античність | uk_UA |
dc.subject | наукові концепції | uk_UA |
dc.title | ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |