dc.contributor.author |
Ткачук Лариса Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-28T18:00:31Z |
|
dc.date.available |
2024-04-28T18:00:31Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Ткачук Л.В. Історичний аспект становлення і розвитку педагогіки партнерства. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2 (6) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань: Візаві, 2021. С. 193–201 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16498 |
|
dc.description |
http://ppsh.udpu.edu.ua/issue/view/14882 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі ретроспективного аналізу прогресивних філософсько-педагогічних ідей здійснено періодизацію становлення і розвитку педагогіки партнерства як гуманістичної традиції. Виділено два періоди: підготовчий і період повноцінної її розробки. Представлено історичний шлях педагогіки партнерства: від розрізнених думок та ідей античних філософів, педагогів, представників гуманістичної педагогічної думки – до виникнення наукових концепцій та теорій педагогіки співробітництва, які надалі лягли в основу розробки теорії педагогіки партнерства |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: Візаві |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка партнерства |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка співробітництва |
uk_UA |
dc.subject |
філософська думка |
uk_UA |
dc.subject |
гуманізм |
uk_UA |
dc.subject |
педагоги-новатори |
uk_UA |
dc.subject |
Нова українська школа |
uk_UA |
dc.subject |
періодизація |
uk_UA |
dc.subject |
становлення і розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
античність |
uk_UA |
dc.subject |
наукові концепції |
uk_UA |
dc.title |
ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |