DSpace Repository

ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Ткачук Лариса Василівна
dc.date.accessioned 2024-04-28T18:00:31Z
dc.date.available 2024-04-28T18:00:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ткачук Л.В. Історичний аспект становлення і розвитку педагогіки партнерства. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2 (6) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань: Візаві, 2021. С. 193–201 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16498
dc.description http://ppsh.udpu.edu.ua/issue/view/14882 uk_UA
dc.description.abstract У статті на основі ретроспективного аналізу прогресивних філософсько-педагогічних ідей здійснено періодизацію становлення і розвитку педагогіки партнерства як гуманістичної традиції. Виділено два періоди: підготовчий і період повноцінної її розробки. Представлено історичний шлях педагогіки партнерства: від розрізнених думок та ідей античних філософів, педагогів, представників гуманістичної педагогічної думки – до виникнення наукових концепцій та теорій педагогіки співробітництва, які надалі лягли в основу розробки теорії педагогіки партнерства uk_UA
dc.publisher Умань: Візаві uk_UA
dc.subject педагогіка партнерства uk_UA
dc.subject педагогіка співробітництва uk_UA
dc.subject філософська думка uk_UA
dc.subject гуманізм uk_UA
dc.subject педагоги-новатори uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject періодизація uk_UA
dc.subject становлення і розвиток uk_UA
dc.subject античність uk_UA
dc.subject наукові концепції uk_UA
dc.title ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account