Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткачук Лариса Василівна, Ткачук Мирослава Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-28T18:00:39Z | |
dc.date.available | 2024-04-28T18:00:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Ткачук Л. В., Ткачук М. М. Педагогічне стимулювання у структурі професійної компетентності сучасного вчителя. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 4 / МОН України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини / гол. ред.: О. І. Безлюдний. Умань: Візаві, 2020. С.61–66 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16499 | |
dc.description | https://library.udpu.edu.ua/library_files/zbirnuk_nayk_praz/2020/4/9.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено роль та місце педагогічного стимулювання у структурі професійної компетентності сучасного вчителя. На основі аналізу наукових праць провідних учених здійснено узагальнення теоретичних основ педагогічного стимулювання навчальної діяльності учнів. Встановлено специфічні ознаки стимулу як основної категорії педагогічного стимулювання. Розкрито сутність стимулювання як соціального й психологічного явища. Виявлено специфіку, чинники та педагогічні умови стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів | uk_UA |
dc.publisher | Умань: Візаві | uk_UA |
dc.subject | педагогічне стимулювання | uk_UA |
dc.subject | структура професійної компетентності | uk_UA |
dc.subject | сучасний учитель | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | модернізація освіти | uk_UA |
dc.subject | специфічні ознаки стимулу | uk_UA |
dc.subject | чинники процесу стимулювання | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови стимулювання | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНЕ СТИМУЛЮВАННЯ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |