dc.contributor.author |
Ткачук Мирослава Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-28T18:00:54Z |
|
dc.date.available |
2024-04-28T18:00:54Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Ткачук М. Безперервна освіта як загальносвітова людиноцентристська тенденція сучасності. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2 (6) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань: Візаві, 2021. C.186–192 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16500 |
|
dc.description |
https://library.udpu.edu.ua/library_files/probl_sych_school/2021/2/25.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено основні загальносвітові тенденції сучасності, що демонструють посилення ролі безперервної освіти дорослих як важливого чинника суспільного прогресу. З’ясовано, що концепція «Освіта впродовж життя» набуває рис транснаціонального характеру. Зосереджено увагу на людиноцентризмі як практичному і світоглядному орієнтирі, який є однією з головних умов формування та становлення сучасної системи соціальної допомоги й соціально орієнтованої держави, головною цінністю якої є людина, її розвиток та самореалізація |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: Візаві |
uk_UA |
dc.subject |
безперервна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
освіта впродовж життя |
uk_UA |
dc.subject |
загальносвітові тенденції |
uk_UA |
dc.subject |
людиноцентризм |
uk_UA |
dc.subject |
дорослі |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
закордонний досвід |
uk_UA |
dc.subject |
національні інтереси |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційний потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-культурний прогрес |
uk_UA |
dc.title |
БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОСВІТОВА ЛЮДИНОЦЕНТРИСТСЬКА ТЕНДЕНЦІЯ СУЧАСНОСТІ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |