DSpace Repository

ОСНОВНІ ФАКТОРИ,ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГОНАВЧАННЯУ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Гончарук, Віталій Володимирович
dc.contributor.author Плющ, Валентина Миколаївна
dc.contributor.author Мандебура, Святослав Васильович
dc.contributor.author Парахненко, Владислав Геннадійови
dc.date.accessioned 2024-04-28T21:40:34Z
dc.date.available 2024-04-28T21:40:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гончарук В.В., Плющ В.М,, Мандебура С. В., Парахненко В. Г. ОСНОВНІ ФАКТОРИ,ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГОНАВЧАННЯУ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»:журнал. 2023. No 2(8) 2023. С. 770 uk_UA
dc.identifier.issn 2786-6165
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16504
dc.description https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-2(8)-318-330 uk_UA
dc.description.abstract Трансформаційніпроцесиу сучасному суспільстві вимагає переорієнтації сучасної освіти та перерозподілу органів її розвитку у сфері дистанційної освіти. Періодичні зміни пріоритетів розвитку вищої освіти спрямовані на розширення кола користувачів освітніх та інформаційних ресурсів. Існуюча парадигма розвитку освіти все більше зазнає трансформаційних змін у своєму змісті та структурі з огляду на зміну характеристик середовища функціонування. Процес переходу від індустріального суспільства до інформаційного включає впровадження сучасних освітніх технологійзурах уваннямфакторівїх сприймання здобувачами вищої освіти, наданням можливостей для оновленнязмісту та методів навчання, способів подання освітньої інформації та безперервної освіти. Форма прогресивної освіти, яку може запропонувати система вузькоспеціалізованої професійної підготовки та безперервної підтримки, – це дистанційна освіта, яка враховує логіку інноваційних розробок суспільства на благо всіх суб’єктівосвітнього процесу.Розвиток інформаційних технологій актуалізує проблему модернізації системи освіти, в тому числі і вищої, усучасному суспільстві. Концепція покращення якості впровадження ІКТ є яскравим прикладом такої модернізації. Основними факторами розвитку системи дистанційної освіти в умовах постіндустріальногорозвитку вважаються глобалізація, інтеграційні процеси та розвиток інформаційних технологій. Здобувачі можуть не тількивільн о отримати ступені, визнані міжнародним співтовариством, але ймати можливості для безперервної освіти, «навчання впродовж життя».Аналіз освітніх ресурсів дав змогу виділити такі властиві дистанційнійосвіт іхарактеристики, як: гнучкість, модульність, паралельність, далекодію, асинхронність, масовість, рентабельність, змінифункціональних характеристик викладача та здобувача, опора на новітні інформаційні технології, соціовідповідність, інтернаціональність. На взаємодію вказаних рис впливають фактори освоєння ДН здобувачами. uk_UA
dc.publisher Наукові перспективи uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;377.018.43-047.44:377.081.12-151-057.875
dc.subject трансформаційний процес uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject фактори сприймання uk_UA
dc.subject здобувачі uk_UA
dc.title ОСНОВНІ ФАКТОРИ,ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГОНАВЧАННЯУ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account