Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гарбар, Світлана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-29T06:59:59Z | |
dc.date.available | 2024-04-29T06:59:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гарбар С.В. Психологічні аспекти впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного віку. Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матеріали XXXI Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка. м. Рим (Італія): ГО «ВАДНД», 07 квітня 2023 р. С.312-318. http://perspectives.pp.ua/public/site/conferency/conf-31.pdf | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 001.3-048.35:0/9](06) | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16513 | |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/public/site/conferency/conf-31.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | мультиплікаційний фільм може виступати як ефективний вихователь, оскільки володіє багатими можливостями: переживаючи різні емоції разом з героями мультфільмів, діти створюють для себе модель навколишнього світу, навчаються розрізняти добро і зло, приміряють на себе різні ролі і формують образи для наслідування. Перегляд моделей поведінки героїв мультфільмів дасть змогу виробити стереотипи зразків поведінки в суспільстві; отримати першу життєву інформацію, своє перше сприйняття навколишнього світу, сформувати оціночне ставлення до світу, що є одним із важливих завдань у роботі з дітьми дошкільного віку. | uk_UA |
dc.publisher | м. Рим (Італія): ГО «ВАДНД» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 001.3-048.35:0/9](06); | |
dc.subject | мультиплікаційні фільми | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | психологічний вплив | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.title | Психологічні аспекти впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.title.alternative | Психологічні аспекти впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |