dc.contributor.author |
Гарбар, Світлана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-29T06:59:59Z |
|
dc.date.available |
2024-04-29T06:59:59Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гарбар С.В. Психологічні аспекти впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного віку. Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матеріали XXXI Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка. м. Рим (Італія): ГО «ВАДНД», 07 квітня 2023 р. С.312-318. http://perspectives.pp.ua/public/site/conferency/conf-31.pdf |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 001.3-048.35:0/9](06) |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16513 |
|
dc.description |
http://perspectives.pp.ua/public/site/conferency/conf-31.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
мультиплікаційний фільм може виступати як ефективний вихователь, оскільки володіє багатими можливостями: переживаючи різні емоції разом з героями мультфільмів, діти створюють для себе модель навколишнього світу, навчаються розрізняти добро і зло, приміряють на себе різні ролі і формують образи для наслідування. Перегляд моделей поведінки героїв мультфільмів дасть змогу виробити стереотипи зразків поведінки в суспільстві; отримати першу життєву інформацію, своє перше сприйняття навколишнього світу, сформувати оціночне ставлення до світу, що є одним із важливих завдань у роботі з дітьми дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.publisher |
м. Рим (Італія): ГО «ВАДНД» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 001.3-048.35:0/9](06); |
|
dc.subject |
мультиплікаційні фільми |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
психологічний вплив |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні аспекти впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Психологічні аспекти впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |