Abstract:
Навчально-методичний посібник «Методика викладання природознавства у початковій школі» рекомендується для студентів педагогічних факультетів денної, заочної та дистанційної форм навчання. У посібнику опрацьовані практичні, лабораторні та самостійні роботи відповідно до сучасних вимог підготовки висококваліфікованих фахівців з початкової освіти, здатних працювати у сучасному інформаційному та інноваційному освітньому просторі. Основними завданнями посібника є: – залучення студентів до активної навчально-пізнавальної діяльності; – підвищення рівня їхньої творчості та самостійності; – формування педагогічного мислення в процесі підготовки до практичної діяльності з методики навчання природознавства у початковій школі; – вироблення вміння орієнтуватися у педагогічних та навчальних ситуаціях, визначати конкретні педагогічні цілі, знаходити оптимальні шляхи їхнього розв’язання; – поглиблення, розширення та інтеграція навчальних компетентностей з педагогіки та методики викладання природознавства; – практичне опанування сучасними методами, формами, засобами та технологіями навчання природознавства у початкових класах; – виховання особистісних якостей майбутнього педагога, його відповідальності, прагнення до самоосвіти, самовдосконалення, творчості; – застосовування майбутніми спеціалістами сформованих компетентностей у традиційних та інноваційних навчальних закладах