DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬО ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТ

Show simple item record

dc.contributor.author Гаврилюк, Cвітлана Миколаївна
dc.contributor.author Борин, Галина Василівна
dc.date.accessioned 2024-04-29T07:05:07Z
dc.date.available 2024-04-29T07:05:07Z
dc.date.issued 2023-10-30
dc.identifier.citation Борин Г.В., Гаврилюк С.М. Формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку засобами художньо-продуктивної діяльності.«Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина».№ 14(32) 2023 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16521
dc.description https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-14(32)-39-50 uk_UA
dc.description.abstract У дослідженні проаналізовано особливості формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку засобами художньо-продуктивної діяльності. Особливу увагу зосереджено на окремих аспектах оволодіння вихованцями різними видами художньо-продуктивної, мистецько-творчої діяльності; формуванні відповідного емоційно-ціннісного ставлення до творчих процесів та продуктів мистецької діяльності, позитивної мотивації щодо досягнень. Здійснено аналіз особливостей художньо-продуктивної діяльності педагога з дітьми дошкільного віку у сенсі ціннісно-орієнтувальної парадигми. Охарактеризовано фунції художньо-продуктивної діяльності та цінності дітей дошкільного віку, які виконують роль стимулів та створюють умови щодо реалізації майбутньої особистості в творчій діяльності. Джерелом творчої активності вихователя закладу дошкільної освіти є професійно-педагогічні потреби, а формування емоційного інтелекту дошкільників враховує також систему ціннісних орієнтацій педагога під час професійної діяльності та є складником його духовної культури. Акцентовано на творчості в роботі з дітьми дошкільного віку у створенні чогось нового, що демонструє позитивні результати у напрямі психічному розвитку дітей дошкільного віку, сприяє розвитку їх ініціативи через творчий прояв у всіх видах діяльності (образотворча, музична, театралізована, ігрова та інші). Це вимагає високого рівня професійності вихователя ЗДО як творчої особистості, здатної нестандартно вирішувати складні завдання, здійснювати позитивний вплив на дитину, розвивати її творчі здібності. Охарактеризовано особливості застосування аксіологічного підходу задля ефективного формування емоційного інтелекту дошкільників засобами художньо-продуктивної діяльності в закладі дошкільної освіти. Уточнено, що художньо-продуктивна діяльність допомагає формувати в дітей дошкільного віку ціннісні орієнтири, в основі яких загальнолюдські та національні цінності, які сприяють особистісному самовираженню дошкільника як суб’єкта освіти, що найбільш повно відповідає природній самореалізації «Я» вихованця, стимулюючи його природні здібності й нахили. Означене сприяє формуванню вільної, духовно розвиненої, особистості, яка здатна розуміти й відчувати себе та оточуючих людей ефективно реалізовуватись у творчій та соціальній діяльності. uk_UA
dc.publisher «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;377:37.011.3
dc.subject емоційний інтелект uk_UA
dc.subject аксіологічний підхід uk_UA
dc.subject заклад дошкільної освіти uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬО ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТ uk_UA
dc.title.alternative ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬО ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account