DSpace Repository

Методологічні концепти підготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності.

Show simple item record

dc.contributor.author Гаврилюк, Cвітлана Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-04-29T07:05:48Z
dc.date.available 2024-04-29T07:05:48Z
dc.date.issued 2023-07-13
dc.identifier.citation Гаврилюк С.М. Методологічні концепти підготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. Актуальні питання у сучасній науці No 7(13) 2023. С. 507-523. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16524
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5442/5473 uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітленометодологічні засади формування готовності здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. Визначенометодологічні орієнтири дослідження, розглянутовихідні методологічні позиції, обгруновано теоретико-методологічні концепти професійноїпідготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності: аксіологічний,у площині якого пріоритет педагогічно значущих цінностей формує мотиваційне ставлення майбутнього педагогадо його професійної діяльності та є джерелом духовного збагачення вихованців; акмеологічний, який характеризує процес професійної підготовки майбутніх педагогів до педагогічної діяльностіяк відкриту систему, якій властиві саморозвиток і саморегуляція, творче професійне самовдосконалення впродовж життя, досягнення життєвих творчих вершин (акме) у майбутній педагогічній діяльності після здобуття освіти; компетентнісний,завдяки якому відкриваються широкі можливості дляформування професійноїкомпетентності майбутнього педагогаяк важливого чинника забезпечення якісної професійної підготовки фахівців, результатом чого є вироблення індивідуального стилюдіяльності педагога в майбутньому та розвиток його педагогічної майстерності, що характеризується вільним володінням інноваційними методиками організації різноманітних видів творчої діяльності дітей, професійною готовністю до творчої співпраці з дітьми, прагненням до творчих досягнень, креативним підходом до навчання, потребою в безперервній самоосвіті, подальшому самовдосконаленні, співробітництві та співтворчості, нешаблонним ставленням до справи. Методологічний супровід підготовки здобувачів вищої освіти до майбутньої педагогічної діяльності був орієнтований на формування в них позитивної життєвої мотивації, творчої самореалізації у професійній діяльності, на заохочення їхньої творчої ініціативи, створення ситуації професійного успіху, що дозволило їм відчути впевненість у своїх творчих можливостях і психолого-педагогічну підтримку викладачів. uk_UA
dc.publisher Актуальні питання у сучасній науці uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8:37.011.3-057.87]:37.013-044.22:001.82(045)
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject професійна готовність uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject творчий потенціал uk_UA
dc.title Методологічні концепти підготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. uk_UA
dc.title.alternative Методологічні концепти підготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account