dc.contributor.author |
Білан, Валентина Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-29T07:45:28Z |
|
dc.date.available |
2024-04-29T07:45:28Z |
|
dc.date.issued |
2023-10 |
|
dc.identifier.citation |
Білан В.А. СИСТЕМА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школиУманського державного педагогічного університету. Вип. 2 (10), 2023. С. 75-82 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16537 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито проблему корекційно-розвивального навчання математики учнів початкової школи з порушенням інтелектуального розвитку. Розкрито, що інклюзивні класи корекційнорозвивального навчання є однією з ефективних форм диференційованого навчання, яка дозволяє учням з порушенням інтелектуального розвитку забезпечити засвоєння основної програми школи і створює сприятливі можливості для їх розвитку. Проаналізовано методичні рекомендації до проведення уроків та вивчення окремих розділів і тем, зазначено особливості використання методів та прийомів їх навчання. Встановлено, що більшість рекомендацій орієнтовано лише на дітей із затримкою психічного розвитку, які не завжди ефективні для всіх учнів класів корекційно-розвивального навчання. Розроблено систему корекційно-розвивальної роботи з математики з учнями початкової школи, яка враховує стан знань, особливості засвоєння матеріалу учнями та посилює корекційно-розвивальний потенціал математики |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: ВПЦ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК; |
|
dc.subject |
інклюзивні класи |
uk_UA |
dc.subject |
неуспішність |
uk_UA |
dc.subject |
неуспішність |
uk_UA |
dc.subject |
учні початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
математика |
uk_UA |
dc.subject |
корекційно-розвивальне навчання |
uk_UA |
dc.title |
СИСТЕМА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |