DSpace Repository

Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до використання мультиплікаційних фільмів у роботі з дітьми дошкільного віку.

Show simple item record

dc.contributor.author Гарбар, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-04-29T07:48:08Z
dc.date.available 2024-04-29T07:48:08Z
dc.date.issued 2024-04
dc.identifier.citation Гарбар С.В. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до використання мультиплікаційних фільмів у роботі з дітьми дошкільного віку. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2024. № 3(21) 2024. С. 591-606 uk_UA
dc.identifier.issn ISSN 2786-6165 Online
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16542
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/10382/10438 uk_UA
dc.description.abstract У статті акцентовано увагу на необхідності підготовки фахівців нової генерації, спроможних адаптуватися до швидкоплинних змін у професійній діяльності, самостійно поповнювати професійні знання та збагачувати власний професійний досвід упродовж усього життя. Відмічено, що якісна професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в контексті сучасності визначається рядом умов професійного становлення особистості студентів: рівнем здобутих знань; компетентністю в профе сійній діяльності; стійкою мотивацією до навчання, професійним зростанням у педагогічній сферіта культурою особистості студента. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, а саме: «мультиплікаційний фільм», «підготовка», «готовність», «професійна підготовка». Висвітлено особливості підготовки майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання мультиплікаційних фільмів в освітньому процесі закладів дошкільної освіти на базі факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державногопедагогічного університету імені Павла Тичини. Означено, що дитяча мультиплікація є складником повсякденного життя кожної дитини, тому зусилля вихователів закладів дошкільної освіти, батьків мають бути спрямовані на пошук шляхів позитивного впливу та нейтралізації негативного впливу мультиплікаційних фільмів. Визначено мультиплікаційний фільм як один із найбільш ефективних засобів виховання дітей дошкіль-ного віку. З’ясовано, що вивчення навчальної дисципліни «Теорія та методика використання мультиплікаційних фільмів» надає здобувачам вищої освіти базові теоретичні та практичні знання, допомагає майбутнім вихователям розуміти важливі аспекти використання мультиплікаційних фільмів у роботі з дітьми, сприяє їхньому професійному зростанню, відтак готує майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до ефективного використання дитячої мультиплікації у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку uk_UA
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» Громадська організація «Християнська академія педагогічних наук України» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 378.018.8:373.2.011.3-051]:791.228-049.7]:373.2](045);
dc.subject підготовка uk_UA
dc.subject вихователь дітей дошкільного віку uk_UA
dc.subject дитяча мультиплікація uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject професійне становлення uk_UA
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до використання мультиплікаційних фільмів у роботі з дітьми дошкільного віку. uk_UA
dc.title.alternative Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до використання мультиплікаційних фільмів у роботі з дітьми дошкільного віку. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account