dc.contributor.author |
Осіпенко, Наталія Сергіївна |
|
dc.contributor.author |
Йовенко, Лариса Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Кириченко, Віта Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-29T08:02:35Z |
|
dc.date.available |
2024-04-29T08:02:35Z |
|
dc.date.issued |
2024-02 |
|
dc.identifier.citation |
Йовенко Л. І., Осіпенко Н. С., Кириченко В. Г. Особливості вивчення героя художнього твору в історії літературної освіти ХХ ст. // Modern engineering and innovative technologies. Issue №31, рart 3, february 2024, p. 36–43. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16550 |
|
dc.description |
https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit31-03/meit31-03 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто методичні концепти щодо вивчення образу героя літературного твору в історії літературної освіти ХХ століття. Констатовано, що означена проблематика була однією із найбільш проблемних, тому й недостатньо розроблена у методиці викладання літератури. Встановлено, що в історії шкільної літературної освіти тривалий час застосовували творчий підхід до вивчення образу героя й твору загалом, вітали особистісне ставлення до образів-персонажів. Досліджено, що відомі педагоги і методисти української літератури минулого (О. Білецький, Л. Булаховський, А. Макаренко) акцентували на аналізі художнього твору у зв’язку з відображенням у типових художніх картинах і образах реального життя. Відзначено, що довгий час під час вивчення шкільного курсу літератури побутувала шаблонна характеристика образу героя, що виявлялася в намаганні навчити учнів сприймати образ літературного героя як суспільне явище, показове для певної епохи. Виявлено, що у 50–60-х рр. ХХ ст. визначальним стає розкриття ідейно-естетичного багатства художнього твору, характеристика основних рис позитивного героя. Розглянуто пообразний метод аналізу художнього твору Б. Степанишина, в основі якого застосовується характеристика персонажів, а також образів вищої естетичної ваги. |
uk_UA |
dc.publisher |
Modern engineering and innovative technologies |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.016:82.09]:[37.023:82.0]"19"(045) |
|
dc.subject |
образ героя |
uk_UA |
dc.subject |
образ-персонаж |
uk_UA |
dc.subject |
художній образ |
uk_UA |
dc.subject |
історія літературної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
методика навчання української літератури |
uk_UA |
dc.title |
Особливості вивчення героя художнього твору в історії літературної освіти ХХ ст. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |