dc.contributor.author |
Слатвінська, Анна Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-29T08:04:18Z |
|
dc.date.available |
2024-04-29T08:04:18Z |
|
dc.date.issued |
2021-11 |
|
dc.identifier.citation |
Професійна підготовка учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання: теорія і практика : монографія / А. А. Слатвінська ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2021. – 227 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-304 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16553 |
|
dc.description.abstract |
У монографії здійснено аналіз реалій сучасного життя, які свідчать, що в будь-якому суспільстві є люди, які через наявність певних порушень у фізичному, психічному або соціальному розвитку потребують особливої уваги до себе з боку держави, освітніх інституцій. Зазначена категорія людей, зокрема діти, виділяється в групу з особливими потребами. Діти з особливими освітніми потребами залучаються до інклюзивного навчання, виховання і розвитку в системі загальної середньої освіти. Для цього необхідні висококваліфіковані кадри. Встановлено, що гостро відчувається потреба у фахівцях з психолого-педагогічної, соціальної, медичної та професійної реабілітації. Згідно з соціальним запитом, перед закладами вищої освіти постає актуальна проблема якісної підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти. |
uk_UA |
dc.publisher |
Візаві |
uk_UA |
dc.subject |
Лікувальна фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
Спеціальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
Особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.subject |
Порушення мовлення |
uk_UA |
dc.title |
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА УЧИТЕЛІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА УЧИТЕЛІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |