DSpace Repository

Просування банківських послуг з використанням соціальної мережі Instagram

Show simple item record

dc.contributor.author Благун, Іван Іванович
dc.contributor.author Нянько, Людмила Юріївна
dc.contributor.author Білошкурська, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-04-29T09:31:27Z
dc.date.available 2024-04-29T09:31:27Z
dc.date.issued 2023-06-06
dc.identifier.citation Благун І. І., Нянько Л. Ю., Білошкурська Н. В. Просування банківських послуг з використанням соціальної мережі Instagram. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2023. Вип. 19. Т. 1. C. 125–131. uk_UA
dc.identifier.issn 2518-7589
dc.identifier.issn 2313-8246
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16562
dc.description https://doi.org/10.15330/apred.1.19.126-132 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто просування банківських послуг з використанням соціальної мережі Instagram, було проаналізовано, які соціальні мережі використовують користувачі в Україні. Встановлено переваги використання соціальної мережі Instagram для покращення просування банківських послуг. Мета статі полягає у дослідженні соціальної мережі Instagram, як сучасного інструменту просування банківських послуг, виділення основних факторів впливу ER, аналізі переваг та недоліків цього методу просування та оцінці ефективності використання банківськими установами. Перевагою даної мережі, є велике охоплення, як існуючих клієнтів банків так і потенційних. Виявлено, що вчені все більше приходять до просування продуктів через соціальні мережі різних типів. Досліджено, що розрахунок показника Engagement Rate дає можливість полегшити та покращити роботу відділу маркетингу в таких напрямах, як: SMM, персоналізації та комунікації з клієнтами, вибір цільової аудиторії, лояльності аудиторії до бренду, її потреб та досяжності аудиторії, створення контенту тощо. Уваги заслуговує кількість передплатників на сторінках банків в соціальних мережах, яка коливається від тисячі до сотні тисяч. Коливання аудиторії і її залучення притаманне як і державним так і комерційний банкам. Крім цього, варто зазначити присутність сторінки регулятора в соціальній мережі де кількість передплатників не надто значна. Сформовано відповідність кількості передплатників з активністю аудиторії на сторінці. Визначено банки, як з високим рівнем активності користувачів, так і банки які мають маневри для розвитку. В цілому, варто зазначити, що використання соціальних мереж стає незамінним інструментом, як для маркетологів так і для брендів. Дані соціальні мережі перебувають в процесі розвитку і будуть об’єктом постійних досліджень як вчених так і бізнес структур, які просувають свої товари чи послуги в цифровому середовищі. Роль і місце соціальних мереж в структурі витрат на маркетинг буде постійно зростати. Фірми будуть вдаватися до професійного управління корпоративними сторінками в соціальних мережах. Адже показник залученості або активності аудиторії здійснює постійний вплив на інші фактори маркетингового середовища. Цим в свою чергу і формується віральність контенту, яка безпосередньо здійснює вплив на популярність бренду визначенням його місця в порівнянні з іншими брендами в конкретній соціальній мережі. uk_UA
dc.publisher Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника uk_UA
dc.subject банки uk_UA
dc.subject банківські послуги uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject просування uk_UA
dc.subject Instagram uk_UA
dc.title Просування банківських послуг з використанням соціальної мережі Instagram uk_UA
dc.title.alternative Просування банківських послуг з використанням соціальної мережі Instagram uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account