Abstract:
У монографії представлено результати досліджень професорсько-викладацького складу кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини за науково-дослідною темою «Організаційно-економічні засади управління інноваційним розвитком національного господарства: маркетинговий та інтеграційний аспекти» (номер державної реєстрації 0116U000118). Розглянуто механізм державного управління інноваційною діяльністю в Україні. Досліджено функції фінансових, організаційно-технічних і соціальних інститутів, які забезпечують стимулювання і підтримку наукоємного виробництва у межах національної господарської системи. Здійснено аналіз інноваційного розвитку вітчизняної економіки. Побудовано виробничі функції Тінберґена-Солоу найбільших українських підприємств, які впроваджували інновації. Надано пропозиції щодо удосконалення організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком в контексті маркетингових та інтеграційних процесів. Рекомендовано науковим працівникам, викладачам, керівникам органів державного управління та місцевого самоврядування, аспірантам і студентам закладів вищої освіти економічного профілю. УДК 330(477):001.895(02