Abstract:
Розвиток сучасного суспільства відбувається в епоху інформатизації, яка характеризується активним застосуванням інформаційних технологій у багатьох сферах діяльності людини, в тому числі у сфері освіти. Відмінними рисами сучасного суспільства є інтеграція інформаційних і комунікаційних технологій в систему шкільної освіти. У цьому зв'язку одним із пріоритетних напрямів реформування сучасної вітчизняної освіти є впровадження цифрових технологій навчання і використання прогресивного зарубіжного досвіду в цій галузі. Традиційні педагогічні технології навчання англійської мови обмежені в можливості змоделювати іншомовне середовище, врахувати індивідуальні відмінності учнів і створити умови для аутентичного спілкування іноземною мовою. Тому сучасний процес вивчення іноземних мов важко уявити без комплексного використання цифрових технологій насамперед у закладах початкової та середньої освіти. Адже цифрові технології можуть слугувати формуванню усних навичок, вмінь читання та письма під час вивчення іноземної мови. Використання Інтернету також сприяє вивченню англійської мови за допомогою ігор та різних видів навчальної діяльності. Крім того, цифрові технології також забезпечують ефективну підтримку вчителю, коли йому бракує досвіду в різних аспектах свого предмета. Істотним недоліком у професійній підготовці сучасних фахівців є їхній недостатній професіоналізм у використанні інформаційно-комунікаційних технологій, що негативно впливає на ефективність та рівень викладання англійської мови в закладах початкової та середньої освіти.