Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чирва, Ольга Григорівна
dc.contributor.author Чирва, Ганна Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-04-30T05:39:41Z
dc.date.available 2024-04-30T05:39:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стратегічний маркетинг : навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад.: О. Г. Чирва, Г. М. Чирва. — Умань : Візаві, 2021. — 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16617
dc.description.abstract Друге видання навчально-методичного посібника «Стратегічний маркетинг» відрізняється від першого видань доповненим і переробленим змістом, в якому відображені значні зміни, що відбулися в конкурентному ландшафті і ринку і цифровізації сфер виробництва та споживання. Представлені в даному виданні технології та інструменти аналізу розширюють можливості стратегічного аналізу, підвищують обґрунтованість і креативність маркетингових рішень, актуалізують системний характер діяльності маркетолога в компанії. Навчально-методичний посібник містить програму дисципліни і тематичний план її вивчення, методичні поради до вивчення окремих тем доповнені практичними завданнями, запитаннями і тестами для самоконтролю, поясненнями основних термінів, а також стислу характеристику систем поточного і підсумкового контролю знань студентів. Призначений для студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти. uk_UA
dc.publisher Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;658.8.011.1(075.8)
dc.subject Стратегія uk_UA
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.subject Ринок uk_UA
dc.subject Конкурентний ландшафт uk_UA
dc.title СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу