DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ, В ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ

Show simple item record

dc.contributor.author Резніченко, Ірина Геннадіївна
dc.date.accessioned 2024-05-01T05:10:31Z
dc.date.available 2024-05-01T05:10:31Z
dc.date.issued 2023-11
dc.identifier.citation Резніченко І. Г. Психолого-педагогічна підтримка сімей, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 67, том 2, 2023. С. 286-291. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16634
dc.description URL: http://aphn-journal.in.ua/archive/67_2023/part_2/67-2_2023.pdf#page=286 uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлено сучасну проблему стабілізації емоційного стану та надання психолого-педагогічної підтримки батьків дитини з особливими освітніми потребами під час війни. Проаналізовано праці сучасних педагогів та психологів, телеграм-канали та сайти щодо надання такого виду підтримки. Доведено, що основною метою психологічної допомоги батькам, які виховують дітей з обмеженими можливостями здоров’я, є соціально-психологічна підтримка. Основними завданнями якої є: оптимізація дитячо-батьківських відносин, поліпшення психоемоційного стану батьків та дітей, гармонізація подружніх стосунків, створення та зміцнення відносин між сім’ями, які мають дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Визначено, що чуйність та увага з вашого боку батьків дозволять дитині висловити свої думки та відчути власну захищеність, особливо у важких ситуаціях; будь-яка інформація має бути розказана дитині відповідно до її віку та рівня розвитку. Необхідними порадами для батьків є також: обмеження дитини від перегляду фотографій та прямих репортажів з місця трагічних подій; надання дитині змоги спілкуватися з ровесниками; намагання підтримувати звичайний розпорядок. Розклад обов’язково має містити звичні гігієнічні процедури, прогулянки, ігри, фізичну активність, побутові справи на кшталт походів до крамниці, прибирання, готування їжі, догляду за домашніми тваринами. Доведено, що психолого-педагогічна допомога батькам дітей з ООП в умовах воєнного стану є надзвичайно актуальною проблемою нашого суспільства. Проблеми сім’ї, яка виховує дитину з обмеженими можливостями здоров’я, мають багато аспектів психологічного, соціального та соматичного характеру. Батьки повинні намагатися тримати себе у рівновазі, контролювати свої реакції та дії, намагатися не демонструвати дитині з ООП своїх власних емоційних переживань та страхів. У будь-яких ситуаціях, батькам необхідно привести себе у максимально стабільний психологічний стан, що неодмінно допоможе зберегти психологічне здоров’я дитини з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.publisher Актуальнi питання гуманiтарних наук uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject психолого-педагогічна підтримка uk_UA
dc.subject воєний час uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ, В ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ uk_UA
dc.title.alternative ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ, В ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account