Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Резніченко, Ірина Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-01T05:10:31Z | |
dc.date.available | 2024-05-01T05:10:31Z | |
dc.date.issued | 2023-11 | |
dc.identifier.citation | Резніченко І. Г. Психолого-педагогічна підтримка сімей, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 67, том 2, 2023. С. 286-291. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16634 | |
dc.description | URL: http://aphn-journal.in.ua/archive/67_2023/part_2/67-2_2023.pdf#page=286 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено сучасну проблему стабілізації емоційного стану та надання психолого-педагогічної підтримки батьків дитини з особливими освітніми потребами під час війни. Проаналізовано праці сучасних педагогів та психологів, телеграм-канали та сайти щодо надання такого виду підтримки. Доведено, що основною метою психологічної допомоги батькам, які виховують дітей з обмеженими можливостями здоров’я, є соціально-психологічна підтримка. Основними завданнями якої є: оптимізація дитячо-батьківських відносин, поліпшення психоемоційного стану батьків та дітей, гармонізація подружніх стосунків, створення та зміцнення відносин між сім’ями, які мають дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Визначено, що чуйність та увага з вашого боку батьків дозволять дитині висловити свої думки та відчути власну захищеність, особливо у важких ситуаціях; будь-яка інформація має бути розказана дитині відповідно до її віку та рівня розвитку. Необхідними порадами для батьків є також: обмеження дитини від перегляду фотографій та прямих репортажів з місця трагічних подій; надання дитині змоги спілкуватися з ровесниками; намагання підтримувати звичайний розпорядок. Розклад обов’язково має містити звичні гігієнічні процедури, прогулянки, ігри, фізичну активність, побутові справи на кшталт походів до крамниці, прибирання, готування їжі, догляду за домашніми тваринами. Доведено, що психолого-педагогічна допомога батькам дітей з ООП в умовах воєнного стану є надзвичайно актуальною проблемою нашого суспільства. Проблеми сім’ї, яка виховує дитину з обмеженими можливостями здоров’я, мають багато аспектів психологічного, соціального та соматичного характеру. Батьки повинні намагатися тримати себе у рівновазі, контролювати свої реакції та дії, намагатися не демонструвати дитині з ООП своїх власних емоційних переживань та страхів. У будь-яких ситуаціях, батькам необхідно привести себе у максимально стабільний психологічний стан, що неодмінно допоможе зберегти психологічне здоров’я дитини з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.publisher | Актуальнi питання гуманiтарних наук | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | воєний час | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ, В ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ | uk_UA |
dc.title.alternative | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ, В ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |