Abstract:
У запропонованому навчально-методичному посібнику розкриваються особливості, зміст, форми та методи роботи педагога-організатора у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку в період літніх канікул школярів. Посібник був доповнений матеріалами, які необхідні для врахування особливостей роботи дитячих закладів оздоровлення та відпочинку у воєнний період: представлені основні принципи організації виховного процесу під час воєнних дій, вимоги до працівників дитячого закладу оздоровлення та відпочинку в умовах війни, перераховані напрями навчання дітей поведінки в небезпечних ситуаціях. Також додані матеріали про особливості роботи інклюзивного дитячого літнього закладу оздоровлення та відпочинку. Оновлено зміст нормативних документів, відповідно до змін, внесеними згідно із Постановами КМ та Законами України. Посібник рекомендований педагогічним працівникам, здобувачам вищої освіти педагогічних університетів та всім тим, хто працює у напряму підвищення ефективності виховної роботи з молоддю.