dc.contributor.author |
Дзюбенко І.А., Дзюбенко Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-01T05:16:22Z |
|
dc.date.available |
2024-05-01T05:16:22Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів : монографія. І. А. Дзюбенко ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2020. 242 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16650 |
|
dc.description.abstract |
Реформування вищої школи у контексті концепції особистісно зорієнтованої освіти вимагає поглиблення психолого-педагогічної складової підготовки майбутніх учителів, розвитку їхніх особистісних якостей, пізнавально-інтелектуальних та творчих здібностей, структурованості професійних знань, умінь, навичок, компетентностей та компетенцій, цінностей і мотивів, що потребує посилення ролі дисциплін педагогічного циклу у процесі становлення майбутніх фахівців. Одним із шляхів оновлення змісту вищої педагогічної освіти, узгодження його із сучасними потребами інтеграції до європейського та світового освітнього простору є реалізація компетентнісного підходу, спрямованого на особистісну самореалізацію студента, зокрема на формування його пізнавально-інтелектуальної компетентності |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : Візаві |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Д43; |
|
dc.subject |
формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів й проаналізовано стан сформованості пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх педагогів. педагогічні умови формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів. |
uk_UA |
dc.title |
Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |