Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дзюбенко І.А., Дзюбенко Ірина Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-01T05:16:22Z | |
dc.date.available | 2024-05-01T05:16:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів : монографія. І. А. Дзюбенко ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2020. 242 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16650 | |
dc.description.abstract | Реформування вищої школи у контексті концепції особистісно зорієнтованої освіти вимагає поглиблення психолого-педагогічної складової підготовки майбутніх учителів, розвитку їхніх особистісних якостей, пізнавально-інтелектуальних та творчих здібностей, структурованості професійних знань, умінь, навичок, компетентностей та компетенцій, цінностей і мотивів, що потребує посилення ролі дисциплін педагогічного циклу у процесі становлення майбутніх фахівців. Одним із шляхів оновлення змісту вищої педагогічної освіти, узгодження його із сучасними потребами інтеграції до європейського та світового освітнього простору є реалізація компетентнісного підходу, спрямованого на особистісну самореалізацію студента, зокрема на формування його пізнавально-інтелектуальної компетентності | uk_UA |
dc.publisher | Умань : Візаві | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Д43; | |
dc.subject | формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів й проаналізовано стан сформованості пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх педагогів. педагогічні умови формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів. | uk_UA |
dc.title | Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів | uk_UA |
dc.title.alternative | Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |