DSpace Repository

Психолого-педагогічні засади підготовки бакалаврів в умовах дистанційного навчання до керівництва зображувальною діяльністю дітей.

Show simple item record

dc.contributor.author Скрипник, Неля Іванівна
dc.date.accessioned 2024-05-01T05:19:12Z
dc.date.available 2024-05-01T05:19:12Z
dc.date.issued 2023-06-13
dc.identifier.citation Скрипник Н.І. Психолого-педагогічні засади підготовки бакалаврів в умовах дистанційного навчання до керівництва зображувальною діяльністю дітей. Педагогічні науки: теорія та практика. Запоріжжя, 2023, № 1 (45), С. 123-129. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16661
dc.description.abstract У статті обґрунтовано значення відповідності змісту освіти та підходів до підготовки майбутніх педагогів теперішнім змінам, що відбуваються у суспільстві. Означено потребу розроблення і впровадження дистанційних освітніх технологій та пошуку нових напрямів і шляхів якісної підготовки кваліфікованих, умотивованих професіоналів, здатних до нестандартної, ефективної організації навчально-виховного процесу в закладах освіти. З огляду на потреби сьогодення, розкрито особливості викладання курсу «Методики керівництва зображувальної діяльності дітей» для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 012 «Дошкільна освіта» в умовах дистанційного навчання. Виокремлено проблеми, з якими зіткнулися викладачі методик, де вагому частку займає освоєння студентами практичних навичок і вмінь. Досліджено доцільність упровадження комп’ютерних та інтерактивних технологій, які охоплювали б усі етапи навчання, включаючи і практичний цикл. Проаналізовано застосування різних вебзастосунків та освітніх платформ для дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Особливу увагу приділено освітній платформі Moodle як ефективному ресурсу систематизованого навчального матеріалу і потужної методичної підтримки здобувачів освіти.Окреслено характерні риси дистанційної освіти та проблеми навчання на відстані. З’ясовано, що якісна реалізація освітніх завдань залежить від організації ефективного зворотного зв’язку, тому було визначено принципи організації, проблеми і шляхи створення умов для різнопланового зворотного зв’язку на заняттях із методики керівництва образотворчої діяльності дітей дошкільного віку. Установлено, що використання вибраної системи комп’ютерних, комунікаційних технологій та освітніх платформ здатне забезпечити необхідну інтерактивну взаємодію викладача зі здобувачами вищої освіти та якісну практичну підтримку протягом усього курсу навчання. uk_UA
dc.publisher Запоріжжя uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 378.018.8:373.2.011.3-051]:37.018.43]:74-028.44(045);
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject підготовка uk_UA
dc.subject методика uk_UA
dc.subject зображувальна діяльність uk_UA
dc.subject зворотний зв’язок uk_UA
dc.subject освітня платформа Moodl uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні засади підготовки бакалаврів в умовах дистанційного навчання до керівництва зображувальною діяльністю дітей. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account