Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савчук, Наталія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T11:16:47Z | |
dc.date.available | 2024-05-08T11:16:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Савчук Н. Педагогічні умови формування комунікативних умінь у фахівців у сфері управління. Pomiędzy. Polonistyczno-Ukrainoznawcze Studia Naukowe. Wydawnictwo Аdam Маrszaleк 2022. Вип. 4(7). С. 141 – 147. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16718 | |
dc.description | https://czasopisma.marszalek.com.pl/images/pliki/pomi/7/pomi713.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | Анотація: У статті обґрунтовано педагогічні умови формування комунікативних умінь у фахівців у сфері управління. Визначено, що комунікативні уміння – це здатність налагоджувати і підтримувати важливі контакти з іншими людьми, відповідну систему професійних знань, умінь і практичних навичок, які сприяють досягати ефективного спілкування. А з метою удосконалення навчального процесу та підвищення рівня його результативності як способу формування комунікативних умінь у фахівців у сфері управління, було сформовано наступні педагогічні умови: формування позитивної мотивації, використання принципів інноваційності, інтерактивності та професійної спрямованості; забезпечення психолого-педагогічної підтримки фахівців у сфері управління; застосування інтерактивних технологій навчання (ділові та рольові ігри, мозковий штурм, метод проектів, кейс ситуації, дебати, психологічні тренінги); забезпечення сучасного змісту професійної підготовки менеджерів з метою формування комунікативних умінь у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Доведено, що фахівці, які володіють комунікативними уміннями на високому рівні відповідають освітнім європейським стандартам, необхідно впровадити діалогове навчання, яке сприятиме формуванню діалогічної компетентності, що є вищим вираженням комунікативної компетенції фахівців-управлінців та дозволятиме реалізувати психологічні і дидактичні механізми самоорганізації дослідницької та пошукової діяльності фахівців, забезпечуватиме розвиток критичного мислення, вирішуючи важливі освітні завдання оволодіння продуктивними знаннями, інтегративними уміннями в рамках діалогу. Визначено, що в процесі застосування діалогового навчання підвищується мотивація навчання, проявляється зацікавленість, відбувається формування комунікативних умінь, креативності, інтелекту, розширюється їхній світогляд. Таким чином, на основі проведеного аналізу, необхідно зазначати, що формування комунікативних умінь у фахівців-управлінців має бути чітко структурованою. Крім того, важливо, спрямувати навчальний процес на особистісно-орієнтовану взаємодію, а також впроваджувати інтерактивні технології навчання, а саме: рольові та ділові ігри, тренінги, кейс-ситуації, метод проектів, мозковий штурм. А втілення даних технологій в процес навчання має здійснюватися на основі наступних принципів: проблемності у навчанні, взаємозумовленості та взаємообумовленості вивчення окремих дисциплін; ситуативності; доступності; професійної спрямованості; інтегрованості; принцип діяльнісного підходу в навчанні та групової співпраці. | uk_UA |
dc.publisher | Wydawnictwo Аdam Маrszaleк | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | DOI;10.15804/PPUSN.2022.04.13 | |
dc.subject | комунікативні уміння | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні технології навчання | uk_UA |
dc.subject | менеджер | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтовані технології | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування комунікативних умінь у фахівців у сфері управління | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |